اطلاعات کتاب
۱۰%
ناموجود
products
قیمت کتاب چاپی:
۹۶۰۰۰۰۰ريال
تعداد مشاهده:
۲




Copyright and Popular Media

پدیدآوران:
دسته بندی: کتابهای لاتین - حقوقی

شابک: ۹۷۸۱۳۴۹۳۴۹۹۳۷

سال چاپ:۲۰۱۳

۳۲۰ صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ ۱
موضوعات:

سفارش کتاب چاپی کلیه آثار مجد / دریافت از طریق پست

سفارش کتاب الکترونیک کتاب‌های جدید مجد / دسترسی از هر جای دنیا / قابل استفاده در رایانه فقط

سفارش چاپ بخشی از کتاب کلیه آثار مجد / رعایت حق مولف / با کیفیت کتاب چاپی / دریافت از طریق پست

     
I have always possessed a voracious appetite for popular media. I especially love music. I recall in 1975, at the age of seven, being given AUD$5 in order to go to the record shop to ‘independently’ purchase my very own newrelease vinyl for AUD$4.99. An equivalent new-release CD is now, more or less, AUD$10. In 35 years the price has doubled, but little did I know that, back then, minimum wages were seven times less than they are now! I still have that weathered item, and am grateful to my parents for regularly allowing such luxuries. They did indeed pay a dear price for me to indulge in my passion for popular media. My view on how popular media should be consumed remains ambivalent. I trust this investigation into media consumption will assist in situating the debate beyond the black and white.
1